ginasmspblogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Sluta vara taskiga och dumma!

Av Gina - 14 januari 2014 17:41

Hej igen♥ Det blev värsta långa inlägget nedanför men jajja. Jag hade inte skrivit på länge♥


En sak till jag blir arg och ledsen över är när man är taskig på msp... Det tycker säkert alla.

Att man säger fula ord till någon gubbe, rapporterar en gubbe fast den inte har gjort ngt, blockera fast den inte har sagt ngt dumt, vara taskig genom att kanske göra slut hela tiden eller slutar vara ens bästa vän hela tiden. Asså att man blir ihop och gör slut, blir ihop och gör slut.. Eller är bästa vän, är inte bästa vän.. o.s.v (och så vidare) <-- Om ni inte visste att "o.s.v" betydde "och så vidare" ♥


Ni får sluta att vara taskiga och dumma mot ngn(någon) eller några på msp. Det är inte kul.. 

Jag har själv varit med om att några har varit taskiga mot mig.. Och jag kan lova er, det är inte det minsta kul! 

Om någon är taskig mot dig på msp, radera den som vän eller blockera den. Om den vill bli din vän igen, svara nej. Även om den "ber så HEMSKT mkt om ursäkt"... Den kan ju fortsätta att vara taskig då. 


Bye bye! ♥

//Amanda<3<3Snygg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gina - 3 mars 2014 17:54

Det var ju så länge sedan jag skrev något på bloggen. Så jag tänkte uppdatera mig! Haha, nej inte direkt. Men det var väääääääldigt länge sedan... Jag har precis bytt hud, munfärg och ögon! Ny hud, ny munfärg och nya ögon, alltså.  Här är några bli...

Av Gina - 17 januari 2014 15:49

Hej♥ Jag älskar gamla saker, och såna som inte går att köpa i butiken längre! Särskilt skor!  Om ni blir vän med mejj- snälla kan jag få gamla saker från er då? ♥   Hejdå♥ //Amanda<3<3Snygg ...

Av Gina - 15 januari 2014 17:33


  Daisy med en av hennes nya looks♥   Bye! //Amanda<3<3Snygg   ...

Av Gina - 15 januari 2014 17:09


Hejj♥ Här är mina två nyaste looker♥     Här är min näst-nyaste look♥                Här är min nyaste look♥   Tjarrå♥ //Amanda<3<3Snygg ...

Av Gina - 14 januari 2014 17:00

Hej♥ Nu ska jag berätta om när jag blev hackad på min moviestar en gång♥   Det var en tjej på msp som frågade om hon kunde få veta mitt lösenord. Jag visste först inte varför.. Hon sa att vi kunde "byta" gubbar, och jag sa okej till...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards